Heeft u een klacht?
Gelieve u in de eerste plaats te wenden tot uw makelaar, die uw dossier behartigt. In de meeste gevallen wordt zo tot een oplossing gekomen.
Blijft u ontevreden na deze eerste interventie?
Wanneer u geen bevredigende oplossing heeft kunnen vinden na de eerste tussenkomst bij uw gebruikelijke contactpersoon in het kader van het normale beheer van uw contract of wanneer u een rechtstreekse tussenkomst wenst van Optimco, dan kunt u contact opnemen met onze Dienst Klachtenmanagement.
- Via de post: Optimco nv, Dienst Klachtenmanagement, Sneeuwbeslaan 14, Wilrijk-Antwerpen
- Via e-mail: klachtenonthaal@optimco.be
Ombudsman van de Verzekeringen
Indien u niet tevreden bent met het antwoord van onze Dienst Klachtenmanagement, kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen.
- Via de post naar: De Ombudsman van de verzekeringen, De Meeûssquare 35 1000 Brussel
- Via e-mail naar: info@ombudsman-insurance.be
- Via de website: www.ombudsman-insurance.be door middel van een klachtenformulier.